wtorek, 9 listopada 2010

"Czerwony Październik" - update 3

Czołem.

Kolejny update mojego projektu "Czerwony Październik"i tym razem chyba już ostatni. Mam nadzieję, że CP nabrał ostatecznego kształtu i przez jakiś czas nie będzie już modyfikowany. Na dzień dzisiejszy zrobłem jak pisałem poprzednio, czyli CP otrzymał kompanię spadochroniarzy - VDV wraz ze wsparciem plutonu p.panc uzbrojonego w RPG-7, oraz w terminologii wojskowej 4 plutony Steel Talon PMC - czyli prywatnych najemników z firmy Stalowy Szpon. Sami najemnicy to 12 standów podzielonych jak pisałem na 4 plutony po 3 standy. Plutony składają się ze standów z CKM'ami, RPG-7, grantatnikami AGS-17 oraz Strzałami, tak więc można rzec, że plutony są urozmaicone i zarazem dobrze wyposażone.


Co do pojazdów to spadochroniarze mają plutony wyposażone w 2szt BMD-1 i 1szt BMD-2. Pluton wsparcia ma na wyposażeniu BMD-2. Do tego dojdzie prawdopodobnie pluton dział samobieżnych ASU-85 w ilości sztuk 3.



Sytuacja najemników przedstawia się nieco bardziej skomplikowanie. Mianowicie mam zamiar traktować ich na potrzeby gry CWC jako oddziały specjalne (były Specnaz, VDV itp) wobec czego oprócz umiejętności specjalnych (takich jak zdolności zwiadowcze) i wyposażenia poszczególnych oddziałów (CKM'y, RPG-7, AGS-17 oraz Strzały) będą dosyć mobilne. I tak jeden pluton (byli VDV) otrzymał jako pojazdy BTR-D mogące być zrzucone w formie desantu. Kolejny pluton otrzymał na wyposażeniu bardzo mobilne, uzbrojone i jakże dobrze znane z republik bananowych Toyoty Technicals z CKM'ami na pokładzie. Ostatnie dwa plutony zostały wyposażone w brazylijski transporter opancerzony EE-11 Urutu.



Całość będzie uzupełniało szwedzkie działo bezłuskowe Pvpj 1110 umieszczone na podwoziu półciężarówki - coś a'la Technical. Jako transport lotniczy zastanawiam się nad radzieckim Mi-8 lub amerykańskim UH-60 Blackhawk, jako że Blackhawki używane są przez kilkanaście państw, w tym m.in. Brazylię, i 1 czy 2 szt mogły zostać odkupione. Kolory śmigłowców będą takie jak na pierwszym obrazku (tym małym). Reszta pojazdów raczej piaskowa

Czerwony Październik zainteresował mnie na tyle, że zaczynam traktować ten projekt bardziej osobiście z zamiarem wykorzystania w jakiejś mini-kampanii. Zaczynam powoli tworzyć sobie historię jednostki lub dobre wytłumaczenia dla obecności powyższego sprzętu. Czy na siłę, nie mnie to oceniać, ale jak dla mnie całość będzie wyglądać fajnie ;)

Na dziś to tyle. Później postaram się podać PEŁNY spis Czerwonego Października

Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: