poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Czas wziąć się do pracy



Siemanko.
Wróciłem z urlopu i czas wziąć się ostro do roboty, jeśli mam zdążyć z figurkami na tegoroczną edycję Pól Chwały. I mam na myśli tutaj na prawdę ostre zapier....nie bo figurek do malowania mam co nie miara. Po pierwsze maluję Brytyjczyków na Afrykę jako przeciwnika DAK. Po drugie mam sporo nowości w postaci Włochów, tym razem jako sprzymierzeńców DAK. Do tego chciałbym skończyć w końcu nieszczęsnych Irakijczyków (kilka standów broni wsparcia wymaga pomalowania) i skończyć Amerykańską piechotę. Do Irakijczyków dokupiłem dzisiaj również świeżutkie palemki ze stajni O8, i również przydałoby się wykończyć je na PCH żeby dumnie stały na polu bitwy, chociaż to akurat jest na mojej liście gdzieś pod koniec. Najważniejsze są figurki.
Z innej beczki - zamówiłem 15mm figurki z PeterPig'a w postaci współczesnej amerykańskiej piechoty. Jeśli nie będzie problemów to na PCh podrzuci mi je znajomy. Jak na złość brak mi figur przeciwników, tych "złych". Co prawda mam kilkanaście sztuk fedainów, ale jest to ilość niewystarczająca do gry. RebelMinis ma fantastyczne wzory, ale jako że jest to firma z US boję się trochę o przesyłkę, chociaż w końcu chyba będę zmuszony zaryzykować zakup. Na razie jednak czekam na figurki z PeterPig'a

Na dzisiaj to tyle.

Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: