poniedziałek, 11 stycznia 2010

Markery i newsy




Czołem żołnierze.

Witam w nowym roku 2010 na łamach mojego bloga. Nie będę rozpisywał się wzorem innych co mam zamiar popełnić w tym roku, ponieważ i tak będę robił to co akurat będzie mi potrzebne w danym momencie. Ogólnie mogę tylko napisać, że zamierzam mocno eksploatować projekt Wietnamu i uzupełniać w miarę na bieżąco drugowojenne i współczesne armie. W wolnym czasie zabiorę się za 15mm - figurki Peter Pig'a z żołnierzami amerykańskimi i rebeliantami/milicją czekają już na podkład. W dalszych planach jest pakiet 15mm zombie. I to w sumie wszystko.

Przechodząc do sedna postu. Popełniłem dzisiaj 5 podstawek z markerami do projektu wietnamskiego. 3 z nich są małe (2x2cm), a 2 duże (3x3cm). Jak widać na zdjęciach porównawczych roślinność jest niestety zdecydowanie nie w skali. Inaczej rzecz przedstawia się na testowych podstawkach z pojazdami, gdzie roślinki starałem się wcisnąć w ramy skali 1:600?















Jeśli chodzi o sam projekt Wietnamu to ze strony US Army do wykonania i pomalowania została mi jeszcze piechota ze wsparciem, kilka standów dowódczych i 2 Chinooki oraz komplet ciężarówek, z czego 2 kompanie piechoty są juz opodstawkowane i gotowe do paćkania, kolejną kompanię wraz ze wsparciem muszę zrobić od podstaw, podstawki dowódcze wymagają doklejenia pojazdów i malowania, a Chinooki i ciężarówki wymagają pomalowania okienek. Z gotowych rzeczy zrobione mam w zasadzie wszystkie niezbędne pojazdy ze śmigłowcami włącznie. Wszystko na do gry w CWC na 2000pkt armię.

Ze strony Wietnamskiej nie mam w zasadzie nic! Może jutro poprzyklejam piechotę do podstawek i pomyślę nad sposobem podstawkowania wsparcia (tak jak u amerykańców). Tak samo z pojazdami przy czym miło się dzisiaj sam zaskoczyłem zerkając w listę armii Pn. Wietnamu, który to korzysta z sowieckiego u
bersprzętu :). Sporo tego tałatajstwa zostało mi po armii irackiej wiec zakupy będą raczej skromne i symboliczne.

Na dzisiaj to tyle.
Pozdro
Thomas



Brak komentarzy: