wtorek, 2 listopada 2010

"Czerwony Październik" - update 2

Witam

Projekt "Czerwony Październik" tak mi się spodobał, że otrzyma prawdopodobnie w tym tygodniu kolejne uzupełnienia. W trakcie malowania jest kompania BMP-3 i BTR-70, kompania czołgów T-90 oraz dwie kompanie piechoty, tak aby batalion był kompletny. Z kwestii technicznych: pojazdy "się" malują, natomiast piechota jest dopiero opodstawkowana i czeka na podkład.


W zamyśle mam jeszcze dodanie jakiejś kompanii spadochronowej - VDV wraz ze wsparciem pojazdów BMD-2/ASU-85. Do tego dojdą pewnie jeszcze podstawki z ATGM.


Przez głowę przeleciał mi też pomysł na stworzenie jakiegoś niewielkiego "kontyngentu" najemników, i o ile nad malowaniem piechoty już myslałem i mam pomysł jak piechotkę pomalować, o tyle zastanawiam się nad pojazdami dla psów wojny. Czy coś nowoczesnego, czy coś z okresu zimnej wojny. Jeszcze nie wiem, ale jakiś park maszyn lub przynajmniej transport by się przydał.

Z innej beczki: do mojej kolekcji dołączyły również FROG'i i SCUD'y, które czekają na poprawne sklejenie. Jako znaczniki na pole bitwy i pojazdy do kolumny transportowej nadadzą się wyśmienicie :)



Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: