czwartek, 24 lutego 2011

Zakupy

Czołem

Ostatnimi dniami całkiem sprawnie szło mi malowanie figurek rosyjskich VDV, amerykańskich Marines i irackich żołnierzy w skali 1:72 i postanowiłem zrobić małe zakupy w sprzęcie z tej okazji. Pobuszowałem po Allegro i udało mi się zakupić 4x ciężarówka Ural (w tym 1x wóz dowodzenia), M113A1, Fenneka, Bradleya (firmy Forces of Valor - bardzo przyzwoicie wykonany model, jakością dorównujący Dragon Armor), oraz 2 śmigłowce dla moich spadochroniarzy - Mi-8 i Mi-8/17 - w zależności od tego jaką wersję będę chciał kleić. Do tego czekam jeszcze na 2x T-72 i M60 z Amercomu (do przemalowania jak kilka innych modeli tej firmy). Pytanie nasuwa się teraz następujące - kto to wszystko sklei, a tym bardziej pomaluje? Wkrótce chyba okaże się, jaki ze mnie modelarz W planach jest jeszcze kilka modeli. Zobaczymy co z tego wyjdzie.











Pozdro
Thomas

P.S. Własnie udało mi się dokupić jeszcze HMMWV Dragon'a w dwóch wersjach - Guntruck i Cargo (obrazek wyżej).

3 komentarze:

q.b. pisze...

GJ Tomek ! Trzymam kciuki !
:)

rrober pisze...

Gratuluję udanych zakupów - fajne modele.

pozdrawiam,
rrober

Jarek pisze...

Coś jak by spóźniony Mikołaj :)

Tylko się nie ufeflaj superglu po łokcie :p