czwartek, 27 lutego 2014

Niemiecki park maszyn cz.2

Czołem

Dzisiaj znowu na szybko. Pomalowałem kilka pojazdów w kamuflaż jaki sobie wykombinowałem po przejrzeniu obrazków na sieci. Niestety jego jakość odbiega znacznie od tego co miałem w głowie, a to z racji nieprzychylności farby. Niestety, ale obie farby jakie używałem zapychały mi aerograf z racji różnych farfocli, które pływay w pojemniczku. Dopiero druga zielona farba (nowa) okazała się być nieco lepsza, ale i z nią miałem małe przygody. Suma summarum jest jak jest. Nie będę już tego przemalowywał, musi zostać jak jest teraz. Chciałem zrobić linie znacznie cieńsze, a wyszło jak widać. Mam nadzieję, że wash i obicia nieco ukryją niedociągnięcia.
Pojazdy jakie dostały kamuflaż to 5x Sdkfz 251, Sdkfz 234/2 Puma i 2x Sdkfz 222. Oto fotki z dwóch etapów malowania:








Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: