poniedziałek, 11 lutego 2008

Opóźnienie

Witam wszystkich zainteresowanych.

Piszę aby wszystkich poinformować, że nie zapomniałem o blogu po pierwszych kilku wpisach i wciąż zamierzam go prowadzić Problem w tym, że ostatnimi dniami nie miałem zbyt wiele czasu ani na grę, ani na pisanie wobec czego przyznaję, że blog został trochę zaniedbany. Na swoje usprawiedliwienie mam informację, że udało mi się pomalować część modeli samolotów (m.in. do gry Scramble!), a aktualnie maluję kolejne czołgi rosyjskie. Jak tylko będę miał okazję wrzucę fotki wszystkich nowych modeli. Do napisania czeka również kolejny AAR z potyczki kompanii niemieckiej piechoty z kompanią francuskiej piechoty, ale szczerze mówiąc nie wiem jak z owym AAR będzie ponieważ mam same zdjęcia z gry. Nie robiłem notatek i to był mój błąd. Mimo wszystko postaram się napisać coś patrząc na same zdjęcia.

Pozdrawiam i proszę o jeszcze ciutkę cierpliwości
Thomas

Brak komentarzy: