poniedziałek, 23 czerwca 2008

Deutsche Afrika Korps





Witam.
Dawno nic tutaj nie wrzucałem, ale byłem nieco zajęty przez ostatnie dni. Praca i brak czasu zmusiły mnie nieco do przystopowania z malowaniem i grami, ale nie znaczy to, że zapomniałem o nich całkowicie. Ponieważ niedługo wyjeżdżam na urlop zebrałem się w sobie i zawitałem do Oddziału8, aby zrobić zakupy i w ten sposób wypełnić sobie wolny czas podczas wakacji. Jako że przeglądałem ostatnio zasady i dodatki do systemu I Ain't Been Shoot Mum! i spodobała mi się jedna z kampanii pomyślałem sobie, że dobrym pomysłem będzie zakup i pomalowanie modeli, aby móc rozegrać przynajmniej pierwszy scenariusz z owej kampani (lub dwa pierwsze przy dobrych wiatrach). W ten właśnie sposób w moje łapki wpadły niewielkie siły brytyjskie i troszkę niemieckich. Ponieważ podstawki zostały już zrobione, nie wytrzymałem. Właśnie przetestowałem malowanie armii DAK i przyznam się, że jestem bardzo zadowolony z uzyskanych efektów. Co prawda pomalowałem jedynie 3 podstawki, na których stoją Sdkfz 221, dowództwo DAK złożone z Kubelwagena i piechoty, oraz przerobionego na sanitarkę Opla Blitza, ale efekt końcowy jest całkiem przyzwoity. Co dałem nowego? Nowy kolor podstawki. Nowe kolory pojazdów i piechoty. Nowe metody malowania. Być może coś zostanie jeszcze zmienione, coś dodane, coś ujęte. Nie wiem. O tym będę myślał później. A co oznacza obrazek z wdzięcznym napisem gotycką czcionką. Ano to, że "później" oznacza "po urlopie". Na czas urlopu zaplanowane mam malowanie brytyjskich samolotów RAF'u (jak Bozia da czas to dokończenie floty powietrznej Luftwaffe, a jak Bozia będzie naprawdę w dobrym humorze to może nawet jakieś radzieckie maszyny latające otrzymają nowe kolory ). Samoloty będą malowane specjalnie na zbliżający się milowymi krokami konwent Pola Chwały w Niepołomicach. Tegoroczna edycja jest 3 edycją spotkania i miejmy nadzieję, że poprzeczka z roku 2007 zostanie podniesiona wyżej i tegoroczny konwent będzie jeszcze lepszy.

To chyba na tyle z mojej strony dzisiaj. Postaram się później wrzucić jakieś fotki ukazujące moje nowe zabaweczki i narobić wszystkim smaku


Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: