piątek, 8 maja 2009

Budujemy nowy dom... cz.4


Witam.
W dniu dzisiejszym korzystając z nie najgorszej pogody zaszpachlowałem na świeżym powietrzu wspomniane w poprzednim poście domki w liczbie 4szt. Co prawda za późno się za to zabrałem i zdążyłem położyć szpachlę tylko na ściany i 3 murki. Tylko jeden domek został dzisiaj zaszpachlowany do końca, łącznie z dachem, ale był to domek zaczęty jeszcze w zeszłym tygodniu. Niestety nie pomalowałem dzisiaj domków sprayem z oczywistych powodów, najpierw muszą być skończone w 100%, a to dopiero w niedzielę. Fotki niestety "strzelałem" telefonem więc jakość średnia. Na początek cała praca jaką dzisiaj wykonałem:



Na kolejnych zdjęciach większe zdjęcia domków. Na pierwszym zdjęciu domek z lewej to ten zaczęty w zeszłym tygodniu i jako jedyny posiadający dzisiaj dach:




I na koniec trzy murki, które czekają tylko na pomalowanie. Przykleiłem je do ok 1mm tektury więc stabilnie stoją na stole:



W dniu dzisiejszym listonosz przyniósł mi paczuszkę z roślinkami akwariowymi, które zakupiłem przed weekendem majowym, a na które czekałem z niecierpliwością. Roślinki zostaną wykorzystane do zrobienia roślinności na pole bitwy. W zamyśle mam wykonanie niewielkich podstawek na modłę pojedynczych figurek, takich jakby kępek, a nie całych podstawek z roślinami. Roślinki przedstawiają się następująco (pierwsze zdjęcie moje, pozostałe z aukcji internetowej):






udało mi się jeszcze dzisiaj położyć lakier bezbarwny na Armed Gunmen'ów tak więc mogę spokojnie powiedzieć, że ten projekt zostaje zamknięty. 24figurki podzieliłem na 3 grupy po 8szt każda. Każda grupa ma podstawki innego typu: piaskowe, ziemiste i nazwijmy to asfaltowe. Fotki wkrótce.


Na dzisiaj to tyle. Miejmy nadzieję, że do niedzieli.

Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: