czwartek, 30 września 2010

"Czerwony Październik"

Czołem

Nie, nie będzie o  łodzi podwodnej z książki Toma Clancy'ego, ale moim nowym niewielkim projekcie jak zamierzam w najbliższej przyszłości eksploatować. Mianowicie po ostatnich Polach Chwały, gdzie miałem okazję zagrać z Czechami - Rapierem i Bennym- w CWC stwierdziłem, że gry w konwencji Irak vs USA nie mają większego sensu jeśli nie ma odpowiedniego scenariusza. Pomyślałem sobie zatem, że stworzę mniej więcej równoważną siłę dla moich pustynnych amerykanów, i tak oto powstał pomysł stworzenia 1szego Ekspedycyjnego Pustynnego Batalionu Piechoty zmotoryzowanej “Czerwony Październik” wspierany przez 1szy Niezależny Pustynny Batalion Pancerny „Czerwony Skorpion” wraz z pomniejszymi jednostkami wsparcia. Pełny skład (i prawdopodobnie docelowy) możecie znaleźć poniżej:



1szy Ekspedycyjny Pustynny Batalion Piechoty Zmotoryzowanej “Czerwony Październik”

2x Kompania Piechoty Zmotoryzowanej, każda:
         3x Pluton Piechoty Zmotoryzowanej w BTR-70, każdy:
                  3x Oddział Piechoty

1x Kompania Piechoty Zmechanizowanej:
         3x Pluton Piechoty Zmechanizowanej w BMP-2
3x Oddział Piechoty


1szy Niezależny Pustynny Batalion Pancerny „Czerwony Skorpion”

1x Kompania Czołgów:
         3x Pluton Czołgów, każdy:
                  3x T-80BW


1szy Niezależny Szwadron Śmigłowcowy „Czarne Sępy”:
         2x Mi-24 Hind
2x Mi-8 Hip
(2x Mi-2 Hoplite)


1szy Niezależny Batalion Wsparcia:

Bateria Artylerii:
         3x 2S1 Goździk
         2x 2S3 Akacja

Kompania Obrony Przeciwlotniczej:
         2x ZSU-23-4 Szyłka
         1x SA-8 Osa
         2x SA-14 w GAZ-69/Land Rover

Pluton Przeciwpancerny:
         3x BRDM-3 Spandrel

1sza Kompania Zwiadowcza:
         2x BRDM-2
         1x BRM-1


Wsparcie powietrzne:
         Su-25 Frogfoot

Jako, że jest to zdecydowanie wymyślona przeze mnie jednostka, malowanie również będzie niestandardowe. Mam zamiar część oddziałów spersonalizować na tyle, żeby odróżniały się od siebie na polu bitwy. W teorii powyższa jednostka ma na celu szybkie przemieszczanie się po polu bitwy oraz związanie wroga równorzędnym pancerzem i siłą ognia, z możliwością wsparcia się artylerią i oddziałami powietrznymi.
Wszystkie niezbędne figurki już mam i pomału je przygotowuję do podstawkowania i malowania. Info o postępach jeśli takowe nastąpią :)

Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: