niedziela, 18 września 2011

UAV Predator

Czołem

Witam po urlopie i zapraszam do przeglądania bloga. Dzisiaj na szybko i krótko. Przede mną wspominany przeze mnie wciąż i wciąż konwent Pola Chwały i z tego też powodu ostro zabrałem się za figurkowanie żeby zdążyć do piątku. Do pomalowania mam kilka większych podstawek z moździerzami i działami RR oraz kilkanaście figurek pojedynczych. W międzyczasie kiedy dłubałem przy figurkach znalazłem dawno kupiony model UAV Predator. Model zakupiłem w sklepie QuickReactionForce i jest on dedykowany do skali 15mm, ale IMHO do 20mm nada się idealnie. Po szybkim przestudiowaniu części posklejałem całość, ubytki i nierówności zamaskowałem szpachlą modelarską i wziąłem się za klejenie podstawki. Tutaj był już mały problem jako, że model gibał się na wszystkie strony, ale po paru minutach wykombinowałem to co widać na zdjęciach poniżej. Teraz podstawka z modelem jest całkiem stabilna i powinna wytrzymać podczas gry. Model umieszczony będzie na pręcie od elektrody spawalniczej obtłuczonej z otuliny. Wysokość to ok 30cm, więc Predator będzie górował nad polem bitwy. Jutro zapodam na model i figurki podkład i wieczorem będę mógł się wziąć za malowanie. Priorytet mają figurki, ale myślę że  dam radę skończyć też i predatora.
W zamyśle mam jeszcze pomalowanie jednego irackiego T-72 i amerykańskiego M113, ale to jak już będzie czas wolny. Zapraszam do oglądania fotek:



Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: