poniedziałek, 17 października 2011

Rosjanie & Amerykanie

Czołem

Popełniłem ostatnio oddział Rosjan, o którym pisałem w poprzednim poście, a dzisiaj skończyłem czterech Amerykanów jako figurki uzupełniające do mojej frakcji amerykańskiej. Rosjanie zmobilizowani są wg rozpiski z 1ed. FoF'a tak więc w skład wchodzi ośmiu żołnierzy. Malowanie jakie noszą przedstawia kamuflaż Reed czyli Trzcina. Kolejne dwa składy będą w kamuflażach typu Flora i Partizan (Summer) czyli w kopii drugowojennego niemieckiego Flecktarn. Amerykanie przedstawiają czterech żołnierzy w tym dwóch z SAW'ami, jednego snajpera i jednego NCO. Figurki są wyrobem Britanni i niejako zmuszony byłem do ich zakupu. Teraz będą uzupełnieniem moich amerykanów. Oto fotki:




BTR w tle jest diecast'em do przemalowania. Na zdjęciu robi tylko za pojazd porównawczy :)







Amerykanie pomalowani są w kamuflażu 3 Color Desert, a oporządzenie Woodland.

Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: