poniedziałek, 10 października 2011

Rosyjski kamuflaż typu 'Trzcina" - Reed - testowe malowanie

Czołem

Rozmawiamy tak sobie na forum Wargaming.pl odnośnie Groznego i postanowiłem pomalować sobie pluton piechoty, który to zakupiem jakiś czas temu z firmy Platoon20. Figurki nie są może najwyższych lotów, ale z braku laku...
Jako, że zakupiłem pełny pluton plus kilku chłopa na uzupełnienia podzieliłem figurki na 3 oddziały (10+8+10) i każdy z nich chcę pomalować w inne kamo żeby odróżniali się na stole. Mam już 3 oddziały Rosjan w kamo które docelowo miało być Flectar-D, ale wyszło bardziej jak nieco ciemniejszy KLMK Oversuit. Do tego mam 9 Rosjan w camo Bekas SMOG, które wyszło nieco jaśniejsze niż na zdjęciu :)
Do pomalowania tego plutonu wybrałem kamuflaże Reed, Flora i Partizan Summer (do obejrzenia na TEJ STRONIE). Poniżej przedstawiam testowo pomalowane 2 pierwsze figurki. Oceńcie czy takie malowanie jest wystarczające i czy daje radę. Oto fotki:




Jak pisałem wyżej, sama jakoś figurek daje wiele do życzenia, ale nie figurki proszę oceniać :)


Pozdrawiam
Thomas

1 komentarz:

Yori pisze...

Bardzo dobrze, że malujesz Federalnych, bo ja właśnie czekam na przesyłkę bojowników czeczeńskich :)

Konflikt będzie nieunikniony :D