środa, 4 stycznia 2012

Elhiem'owe konwersje USMC - WIP cz.3

Czołem

Wczoraj wieczorem popracowałem jeszcze nad marines'ami na spokojnie. Domalowałem twarze i ręce, hełmy otrzymały camo 3C desert, buty zostały pomalowane na żółto, gogle na niebiesko. Wydaje mi się, że teraz figurki są nieco 'jaśniejsze' na żywo. Co prawda Woodland jest nadal taki jaki był, ale teraz hełmy przykuwają uwagę bardziej i Woodland schodzi na dalszy plan. Następny fireteam będzie pomalowany tak samo, ale zrobię tylko jedną warstwę washa, może to coś da, a jeśli nie to nie będzie washa w ogóle. Fotki na dzisiaj:


Zdecydowanie figurki nabierają nowego wyglądu po domalowaniu małych szczególików. Zobaczę jak wyjdzie kolejna drużyna.

Pozdro
Thomas

4 komentarze:

The Angry Lurker pisze...

Looking good......

Anonimowy pisze...

Lepiej faktycznie jaśniejsze się zrobiły :)
Poproszę o więcej :)

Yori pisze...

Nie rób washa! Dobrze wyglądają, a wash je przyciemni! Ewentualnie zwashuj desert camo! Bardzo dobrze się prezentują!

Tip na przyszłość - aby uzyskać jaśniejsze camo woodland - daj po prostu więcej plam jasnozielonych, a tylko trochę ciemnozielonych i brązowych. Zamiast czarnych plam daj ciemnoszare, ale dosłownie trzy czy cztery na figurkę i to malusieńkie.

Biorąc pod uwagę ogólne tendencje kamuflażu do płowienia możesz do każdej farby składającej się na woodland dodać 25% matowej białej farby. Wówczas otrzymasz efekt spłowiałej tkaniny i jednocześnie rozjaśnisz figurkę.

Sorry, że się tak przemądrzam, ale piszę to w dobrej intencji :)

Jesteś dobrym malarzem i masz swój warsztat oraz własne doświadczenia, więc możesz zastosować moje porady lub nie. Ale spróbować warto, bo mogą się na coś przydać.

Jarek pisze...

Popieram tezy Yoriego, ja bym jeszcze dodatkowo dał niebieski wash na gogle, jak masz ten GW to się nie krępuj. Całość wygląda świetnie, jak zwykle zresztą ;)