środa, 13 czerwca 2012

Tematyczne Tygodnie, a Pola Chwały

Witam

Dzisiaj na szybko i informacyjnie. Jako, że jesteśmy już po udanym Grenadierze, a przed nami Pola Chwały rozmówiłem się z chłopakami na temat tego co będziemy robić na tegoroczny konwent w Niepołomicach. Padło na Afganistan i właśnie Afganistan będzie tematem przewodnim. Co w związku z tym? Ano to, że najwyższy czas zacząć przygotowywać figurki, tereny i markery do gry. Myślałem ostatnio na ten temat i wykombinowałem sobie coś a'la Tematyczne Tygodnie. Ogólnie rzecz biorąc cały tydzień będzie poświęcony jednemu tematowi - malowaniu figurek, markerom, terenom, pojazdom itd. Może i mało odkrywcze, ale w jakiś sposób zmobilizuje mnie do pracy jako, że coś ostatnio mam lenia i nic mi się nie chce.

Wczoraj zmusiłem się do rozpoczęcia pierwszego tygodnia malowaniem pierwszych turbanów, a więc tym samym rozpoczynam z małym poślizgiem pierwszy tydzień. Mam już małe pomysły na kilka markerów, jakieś murki. Kilka rzeczy będzie trzeba dokupić (Elhiem i Britannia) kilka zrobić. Nie wiem jak sytuacja wygląda z pojazdami ponieważ tutaj sytuacja będzie IMO zależna od okresu, w którym będziemy grać. Wstępnie umówiony jest początkowy okres konfliktu w Afganistanie, a więc na pewno potrzeba będzie kilka HMMWV. Strykery pojawiły się w Afganie w 2009r więc odpadają. MRAP'y itp też. Pozostają jeszcze chyba tylko Toyoty Hilux :) Chyba będzie trzeba poprowadzić jakiś scenariusz w dużej mierze oparty na SF'ach :) Się zobaczy. Jutro zapodam nowy post rozpoczynający pierwszy Tematyczny Tydzień wraz z fotkami tego co już/dopiero pomalowałem :)




Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: