piątek, 21 listopada 2008

Figurki

Siemka.
Dzisiaj kolejna dawka emocji w postaci nowych fotek moich tworów Skończyłem ciągniki artyleryjskie do 88'ek i nie tylko, radziecka piechotę, której troszkę brakowało mi do pełnej dywizji w Spearheadzie WW2, i wczoraj postanowiłem stworzyć zasieki do gier. Co prawda nie są w skali 1:600, ale myślę że to nawet lepiej ponieważ będzie przynajmniej widać co dany stand przedstawia. Na razie "tylko" tyle, ponieważ zrobiłem za mało zasieków do ilości podstawek. Zastanawiam się jeszcze nad dopieszczeniem drucików poprzez domalowanie tu i ówdzie rdzy czy też przebłysków czystego jeszcze metalu, chociaż aktualny wygląd też nie jest zły. W planach mam jeszcze zapory przeciwczołgowe w dwóch postaciach i wielkościach oraz smocze zęby. Oto fotki:


Sdkfz 7


Radziecka piechota


Zasieki

Pozdrawiam
Thomas

1 komentarz:

q.b. pisze...

całkiem, całkiem te liliputy :D :D pozdro !