wtorek, 11 listopada 2008

Mata

Siemka.
Zrobiłem sobie ostatnio fajną matę do gry. Zakupiłem sobie dwa kawałki materiału z przeznaczeniem, że jeden będzie wykorzystany jako poligon doświadczalny. Parę dni temu postanowiłem wykorzystać ostatnie tchnienia dobrej pogody i po udaniu się na działeczkę do babci oddałem się szaleństwu tworzenia Od samego początku materiał miał być w zamierzeniu przerobiony na matę przedstawiającą morze/ocean wraz z plażą i przylegającym do niej lasem/terenem trawiastym, a więc jak znalazł nadaje się do wszelkiego rodzaju desantów. Po zaopatrzeniu się w odpowiednie narzędzia i materiały modelarskie zabrałem się do pracy. Efekty możecie podziwiać na fotkach. Wg mnie mata wyszła całkiem przyzwoicie. Jej wymiary to 150x200 cm, a więc powinna pasować na większość stołów do gry. Myślę jeszcze o wykończeniu jej poprzez domalowanie fal itp rzeczy, ale już teraz prezentuje się całkiem pozytywnie.
Z innych rzeczy. Powoli aktualizuję swoją listę TO-DO pomimo tego, że wciąż dopisuję do niej nowe rzeczy Pomalowałem praktycznie wszystkie Tygrysy. Ostał mi się jeden, który zostanie przerobiony jako wóz dowodzenia na podstawce. Wczoraj skończyłem również 2x7szt dział 88mm. Po 5szt w malowaniu szarym i po 2szt w malowaniu zielonym. Na razie malowanie pustynne zostawiam na później. Niedługo będę musiał się wziąć na powrót za malowanie samolotów, bo zaniedbałem je troszkę. Postaram się jutro w ciągu dnia wrzucić fotki 88mek i Tygrysów, a teraz zapraszam do oglądania fotek z dnia dzisiejszego.

Pozdro
Thomas







Brak komentarzy: