sobota, 15 listopada 2008

"Parszywa Dwunastka"

Siemka.
Dzisiaj kilka fotek poświęconych figurkom w skali 15mm (1:100), które od jakiegoś czasu baaardzo powoli maluję Na pierwszy ogień jak pisałem kilka postów wcześniej poszły figurki firmy Rebel Minis, a dokładnie gang members. Figurki postanowiłem pomalować na modłę gangów z filmów fabularnych i animowanych z serii Batman, czyli zorganizowany gang pod wodzą lidera, a nie banda debili z bronią w ręku. Gang nazwałem 'Parszywa Dwunastka' jako, że w komplecie jest akurat tuzin figurek. Figurki mam zamiar wykorzystać w przyszłości z wykorzystaniem zasad systemu Ambush Alley, i po skończeniu malowania całego gangu na następny ogień idzie oddział SWAT. Na razie mam niestety pomalowane tylko 8 z 12 figurek, ale pozostałe 4 pomaluję tak szybko jak to możliwe. Zapraszam do oglądania:



Typowi dresiarze


Dwóch fanów militariów a'la Rambo


Jak na razie jedyna płeć piękna w grupie


Po środku stoi lider gangu. Na zdjęciu może nie widać, ale na twarzy ma maskę clowna Jigsaw'a i jest ubrany w kolory clowna.

Z innej beczki: skończyłem właśnie ciągniki artyleryjskie Sdkfz 7 w ilości sztuk 15, które będą m.in. przeznaczone do obsługi 88-ek. Zdjęcia postaram się wrzucić przy najbliższej okazji. Ogólnie moje Sdkfz 7 wyglądają mniej więcej tak i tak. Na dzisiaj to tyle.

Pozdro
Thomas

4 komentarze:

Yori pisze...

RE-WE-LA-CJA !!! Najbardziej mi się podobają dresiarze :)

rrober pisze...

Super - szczególnie ci Rambo, chociaż Dresy też są OK

Lars Shalom pisze...

groovy hoodies

q.b. pisze...

hell yeah !
piekni dresiarze - lider gangu pelen wypas !!! :D
chyba zaraziłeś mnie Ambush Alleyem bo mam zajawke na strzelanke w cos modernowego :D