poniedziałek, 16 lutego 2009

Iracka zabudowa

Witam.
Skończyłem dzisiaj malować figurki z projektu Task Force Black (fotki postaram się wrzucić jutro) tak więc pora zacząć teraz kolejny projekt. Tym razem padło na zabudowania, których przynajmniej kilka(-naście ?) sztuk w postaci domków, meczetów, itp oraz murków potrzebuję do sensownej gry.
Tym razem będzie to projekt wspólny, tzn. domki będzie pomagał mi stworzyć mój kolega. Zanim jednak otrzymam materiały do budowy domków potrzebuję wykombinować i rozrysować schematy owych domków, jako że nie chce robić nic w ciemno. Pierwszy budynek jest już teoretycznie zaplanowany, kolejne myślę, że powstaną w ciągu kilku następnych dni, tym bardziej że mam się na czym wzorować przeglądając forum AA. A że niektóre budynki wyglądają po prostu cudnie - będzie co robić :)

Z innej beczki; zakupiłem nowe zestawy 2mm z O8. Tym razem są to nowości w postaci Ferdynanda i nowej ciężarówki do sowietów. Przyznam się, że Ferdynand jest ładny i dość duży. Zresztą co do wykonania modeli O8 narzekać nie można, bo Marcin rzeźbiąc je odwala kawał dobrej roboty. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się pomalować te maleństwa.

Na razie to tyle, a tymczasem:



Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: