poniedziałek, 9 lutego 2009

Task Force Black

Siemanko.
Dawno nic nie pisałem, ale nie znaczy to, że siedziałem bezczynnie. Co prawda nie zrobiłem wszystkiego tego co zamierzałem, ale i tak nieźle wyrobiłem się ze swoimi zamierzeniami Od ostatniego wpisu chciałem jak najszybciej skończyć malowanie 600-tek i przerzucić się na 15mm, aby w końcu ruszyć do przodu z AA. Udało mi się wykończyć podstawki ok. 20 zestawów (czyli mniej więcej 300szt), w tym domalować kilka zestawów. Lista TO-DO powinna być aktualna na tyle, że śledzenie postępu nie będzie trudne Do domalowania zostało mi jeszcze kilka zestawów, ale po skończeniu 2, które właśnie są w różnej fazie malowania przerzucam się na 15mm. Chcę zdążyć pomalować tytułową Task Force Black, czyli grupę 13 figurek US Special Forces formy Rebel Minis. Malowanie będzie znacznie różniło od tego na zdjęciu firmowym, i będzie nawiązywało mocno do Delta Force.
Postanowiłem też zmienić nieco formułę wpisów. Od TSB zacznie się seria projektów, które będę starał się wykonywać po kolei. Oczywiście zdarzy się tak, że coś niespodziewanego przerwie daną pracę, ale dany projekt będzie miał najwyższy priorytet. Oprócz tego chcę stworzyć kilka ikonek, które umieszczone na początku wpisu, oprócz etykiet postów, będą informowały o czym mniej więcej jest dany wpis. Mam nadzieję, że jakoś wywiążę się z tego co zamierzam zrobić A więc na początek:



Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: