wtorek, 10 marca 2009

Update



Siemka.
Dawno nic nie pisałem co nie oznacza, że nic nie robiłem Skończyłem malować Ferdinandy i Studebackery z poprzedniego postu, zacząłem PzKpfw II do armii DAK, domalowałem kolejne 10szt PzKpfw III L oraz opodstawkowałem współczesnych amerykanów do CWC. Amerykanie wyskoczyli w sumie dość nagle, jako że znalazła sie chętna osoba do gry. Co prawda myślałem raczej, że nowy gracz skłoni sie bardziej ku WW2, ale skończyło się na modernie i armii rosyjskiej, wobec czego siłą rzeczy zostałem zmuszony niejako do przegrupowania moich amerykanów z dużych podstawek na mniejsze
W międzyczasie zakupiłem w markecie 5szt (sic!) nowych autek, które to jednak na razie leżą bezpieczne w blisterach jako, że na allegro udało mi sie zakupić kolejnych kilka sztuk. Czekam teraz na przesyłkę, żeby sprawdzić stan pojazdów z paczki przed "skasowaniem" nowych autek
Zdjęcia postaram się zapodać dzisiaj później, albo dopiero jutro. Coś ostatnio nie mam weny do robienia fotek...

Zrobiłem parę ikonek, o których wspominałem wcześniej. Wyglądają one następująco i oznaczają:

- post dotyczący skali 2mm (1:600).
- post dotyczący skali 10mm (1:160).
- post dotyczący skali 15mm (1:100).
- post dotyczący ogólnych informacji.
- post dotyczący o nowo rozpoczętych lub trwających projektach.
- post dotyczący tutoriali.

Pozdro
T

Brak komentarzy: