niedziela, 13 maja 2012

3 oddział USMC w MOPP'ach & pojazdy

Witam

Dzisiaj na szybko wrzuta 3 oddziału USMC w MOPP'ach w późnej fazie WIP. Do skończenia mam tylko podstawki, czyli pracy na jeden wieczór. Oddział zawiera 2 dodatkowe figurki - strzelca p.panc z Javelinem i jednego USMC robiącego za dodatkowego medyka. Na prawo widać 2 z 6 figurek, które są jeszcze do pomalowania, ale są to figurki czysto uzupełniające (pozostała obsługa medyczna i strzelec p.panc z AT-4) więc nie mam na nie ciśnienia. Następni na warsztat są figurki Irakijczyków z AA i snajper Fedainów (bodajże aż 3 figurki ;) więc pójdzie szybko. Przyznam się, że znudziło już mi się malowanie kamuflażu Woodland, a niestety przede mną amerykanie zimnowojenni, a więc ponownie zawita u mnie ten tym kamuflażu. Nie jest może ciężki do malowania, ale czasochłonny (przynajmniej metodą jaką ja maluję). Oto fotka 3 oddziału:





Kolejnym newsem jest spory update T-72ek i Gradów. Czołgi potrzebują jedynie założenia gąsienic i antishine, a Grady pomalowania i założenia kół oraz warstwy lakieru.

Pozdrawiam
Thomas