środa, 16 maja 2012

Kontenery - WIP

Witam

Ostatnio chciałem sobie zakupić w sklepie internetowym The Scene kilka rzeczy do zdobienia domów i pola bitwy. Sprytnie wykonane kominy, wentylatory, klimatyzatory czy kontenery przykuwają uwagę tak więc zdecydowałem się na zakup. Dodałem do koszyka co mnie interesowało i kliknąłem 'checkout'... I na tym moje zakupy się skończyły ponieważ za kilkanaście rzeczy, w sumie niewielkich, miałem do zapłaty prawie 100PLN. Dziękuję postoję...
Przyznam, że troszkę mnie to zirytowało, ale i zmotywowało do działania. Wieczorem postanowiłem zadziałać i samemu wykonałem kontenery na śmieci podobne do tych:


Efekt moich prac wygląda wstępnie tak:



Na zdjęciach są 2 z 4 różnych rozmiarów kontenerów jakie zrobiłem. Pozostałe niestety nie mają na razie wszystkich ścianek, ale myślę że szybko je skończę. Kolejnym etapem będzie bliższe zaznajomienie się z Green Stuffem itp. masami modelarskimi, które wykorzystam do zrobienia kominów itp rzeczy.

Pozdro
Thomas

1 komentarz:

Daisy Gowan Ditchburn pisze...

very neat idea. I'll make some now I know it is possible