poniedziałek, 16 września 2013

Kombinezony przeciwchemiczne i freehandy

Elo

Szybka wrzuta. Jeden z docelowych 'mobów' jakie planowałem na PCh. Grupka żołnierzy w kombinezonach p.chem. W zamyśle żołdaki mają musztrę za karę, ale z drugiej strony zawsze można ich wykorzystać w scenariuszu gdzie potrzeba wojsk p.chem. Figurki to stary Airfix Nato Ground Crew. Plastik niestety dupy nie urywa stąd też widoczne zadziory i linie podziału. Poddałem się po kilku figurkach i wolałem zostawić jak jest niż pogorszyć jeszcze bardziej. Zasada 3 stóp znowu jednak działa :) Fotki:




I na koniec moje 'frihendy'. Chciałem jakoś ubarwić figurki bo wciąż te same kolory i malowania stają się nudne :)


Oczywiście wszystkie figurki w fazie WIP. P.chem potrzebują skończenia podstawek, a rebelianci dodatkowo skóra i bronie.

Pozdro
T

5 komentarzy:

ACME pisze...

Fajne te frihendy :)

foliescu pisze...

angry rebels???

Tomasz Dobrowolski pisze...

dają radę ;]

Mam request - tutek do podstawek twoich, bo strasznie mi się podobają... ;]

Thomas pisze...

Dzięki za komentarze.

@ Tomek

Które podstawki? Zielone czy pustynne?

Pozdro

Tomasz Dobrowolski pisze...

Najchętniej wszystkie... ;]
Zbieram się do KGN/BGO amerykanów - i ciągle nie mam koncepcji jak to rozsądnie czasowo/jakościowo pozałatwiać...