czwartek, 19 września 2013

Rosyjski Park Maszyn cz.1

Witam

Dzisiaj mała wrzuta fotek pojazdów z Rosyjskiego Parku Maszyn (RPM) jaki mam zamiar pomału sobie dziergać. Jak pisałem w jednym z komentarzy pojazdy będą generyczne tj. bez żadnych oznaczeń. Dzięki temu będę mógł je wykorzystać w szerszej perspektywie. To co widzicie na zdjęciach poniżej 'się maluje' na Pola Chwały do scenariuszy jakie z Czakim będziemy rozgrywać.
Pojazdy to BMD-1 (2x ACE, 1x seria gotowców Ruskie Tanki), BRDM-1 (żywica Armo), BRDM-2 (S-Models) i UAZ 496 (żywica Hobby Den). Modele pomalowałem zielonym sprayem-podkładem Flames of War do drugowojennych Sowietów, ale i do moderna pasuje całkiem nieźle. Zrobiłem obicia gąbeczką, dodałem trochę rdzy (IMO trochę za dużo teraz widzę...). Na koniec całość będzie pomalowana jeszcze filtrem MIG'a żeby dodać głębię kolorów (UAZ już jest pomalowany testowo tym wynalazkiem). Jak wszystko ładnie przeschnie tradycyjnie zrobię jeszcze wash. Może dodam też jakieś przykurzenie ;) Oto fotki:




EDIT:

COŚ JEST MOCNO NIE HALO Z FILTREM. TO DZIADOSTWO PO NAŁOŻENIU NA POJAZDY ZACZĘŁO MI ZMYWAĆ FARBĘ!! WIDAĆ, ŻE FILTR GRYZIE SIĘ Z PODKŁADEM FLAMES OF WAR ALBO JA COŚ ZROBIŁEM NIE TAK, ALE MIAŁEM POWIEDZIANE ŻEBY KŁAŚĆ FILTR BEZPOŚREDNIO NA FARBĘ. PRZESTRZEGAM JEDNAK NA PRZYSZŁOŚĆ: NIE SZOROWAĆ PĘDZLEM PO MODELACH OPODKŁADOWANYCH SPRAYEM FLAMES OF WAR!! ZOBACZYMY JAK TO WYGLĄDA KIEDY FILTR PRZESCHNIE...




pozdr
Thomas

Brak komentarzy: