środa, 26 marca 2008

Scenariusz (BKC) - Screaming Eagles - A Sharp Needle

Witam. Dzisiaj kolejna część kampanii Krzyczących Orłów jaką przygotowuję do gry. Scenariusz można rozegrać przy pomocy zasad BKC, ale myślę, że każdy system drugowojenny będzie nadawał się do rozegrania tego modułu po niewielkich modyfikacjach. Dla zainteresowanych zamieszczam również wersję pdf tego scenariusza. Życzę przyjemnego czytania i gry.

WERSJA PDF SCENARIUSZA

A Sharp Needle

327 Pułk Szybowcowy
Północna Normandia
Niedaleko St. Come du Mont
6 czerwiec, 1944


„Dostaliśmy rozkazy, żeby wysłać kogo się da przez pola przed nami, aby odnalazł i zniszczył działo 88mm, które skutecznie bije nas na śmierć i uniemożliwia dalsze posuwanie się w kierunku wroga. Niestety nie możemy zlokalizować działa stąd, wobec czego otrzymujesz rozkaz odnalezienia tej bestii i pozbycia się jej raz na zawsze. Powodzenia!”


US Army:
CO (CV10)
HQ (CV9)
Infantry Company:
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
3 x Recce Unit (Infantry)
1 x Engineer Unit

Germany:
HQ (CV8)
Infantry Company:
2 x Infantry Unit
3 x Support Unit (MG)
2 x Support Unit (Sniper)
1 x Anti-Tank Gun unit (88mm)


Punkty Zwycięstwa:
· Gracz kontrolujący stronę amerykańską ma do wykonania następujące zadania. Głównym z nich jest zniszczenie działa przeciwpancernego 88mm, oraz zajęcie lokacji zaznaczonych na mapie niemiecką flagą, tzn. jednostka Gracza musi znajdować się w odległości przynajmniej 3cm od danego punktu.
· Gracz kontrolujący stronę niemiecką musi odeprzeć amerykańskie wojska (zbreakować)

Dodatkowe informacje:
· Strona niemiecka posiada umocnienia oznaczone na mapie w czerwonym kółku w postaci lekkiego bunkra oraz dwóch gniazd worków z piaskiem (traktowanych jak opcja Dug-In)
· Graz niemiecki posiada do wykorzystania 60pkt na umocnienia w postaci pół minowych (tylko). Od decyzji Gracza zależy jaki będzie to rodzaj pola i gdzie zostanie umieszczone.
· Jednostki Gracza niemieckiego mogą zostać wystawione na mapie wykorzystując opcjonalną zasadę z podręcznika BKC Dig-In.
· Dla jednostek Sniper należy użyć zasad dla snajperów z podręcznika zasad systemu ColdWar Comander.

Poniższe zasady pochodzą z forum BKC & CWC
(Snipers are small units of one or two men. They may not be issued orders during the command phase, but may carry out an action during the initiative phase. Snipers have the following rules in the game:

1. deployed during the initiative phase when using mobile deployment
2. may use flank deployment, but there is no need to make a command roll when doing so
3. they have an unlimited initiative distance
4. may target any unit within range and LOS, even a command unit, and always count the target as in the open
5. do not cause hits when they fire at a unit, but do cause suppression and fall-back as normal
6. may use opportunity fire
7. may only be fired at by troops who are within 20cm, but are knocked-out when contacted by an enemy unit
8. always count as being in full cover
9. may not be used to support an assault, or as a target for artillery or air strikes )

Zasady i specyfikacja dla Jednostki Snajpera:
Move: 30
Attacks: 1/50*
Hits: 1
Save: -


MAPA TERENU



Brak komentarzy: