sobota, 5 kwietnia 2008

Scenariusz (BKC) - Screaming Eagles - Hedgerow Hell

Witam. Dzisiaj kolejna część kampanii Krzyczących Orłów jaką przygotowuję do gry. Scenariusz można rozegrać przy pomocy zasad BKC, ale myślę, że każdy system drugowojenny będzie nadawał się do rozegrania tego modułu po niewielkich modyfikacjach. Dla zainteresowanych zamieszczam również wersję pdf tego scenariusza.
Życzę przyjemnego czytania i gry.

WERSJA PDF SCENARIUSZA

Hedgerow Hell


327 Pułk Szybowcowy
Normandzkie Żywopłoty
6 czerwiec, 1944

„Skupmy się na naszym zadaniu. Macie oczyścić drogi z nieprzyjacielskich wojsk podczas przemarszu i pilnować, aby takie pozostały, zrozumiano?
Miejcie oczy otwarte i wypatrujcie plutonu inżynierów, który ma do nas dołączyć po drodze.
Miejcie na uwadze, że wróg zbliża się do nas szybko z dwóch stron i jestem przekonany, że wkrótce czeka nas trochę akcji.
To wszystko. Odmaszerować.”


US Army:

Battalion:
CO (CV10)
3 x Engineer Unit (Combat Engineers)
3 x Support Unit* (Bazooka Team)

Reconninassance:
3 x Recce Unit (Infantry)

Infantry Company A:
HQ (CV9)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Mortar)

Infantry Company B:
HQ (CV9)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Mortar)

Infantry Company C:
HQ (CV9)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Sniper)

Air Support:
FAO (CV7)
1 x Ground Attack (P-47, rockets)

* - Bazooka Team (Attacks: 1/30* przeciwko piechocie; Attacks: 5/10 przeciwko pojazdom)

Germany:
CO (CV9)
HQ (CV8)
FAO (CV7)

Infantry Company:
2 x Infantry Unit
3 x Support Unit (MG)
4 x Support Unit (Sniper)
2 x Support Unit (Mortar)
2 x Light Panzer Unit (Pz-35/38t)

3rd Turn Reinforcements South
3 x Engineer Unit (Combat Engineers)
1 x Medium Tank Unit (S-35)

5th Turn Reinforcements North
4 x Infantry Unit
3 x Transport Unit (Sdkfz 251/1)
1 x Transport Unit (Sdkfz 251/10)
2 x Recce Unit (Sdkfz 231/232)


Punkty Zwycięstwa:
· Głównym zadaniem strony amerykańskiej jest zniszczenie wojsk niemieckich (zbreakowanie), połączenie plutonu Inżynierów z resztą wojsk alianckich oraz kontrolowanie dwóch skrzyżowań.
· Głównym zadaniem strony niemieckiej jest zniszczenie wojsk amerykańskich (zbreakowanie) oraz kontrolowanie dwóch skrzyżowań oznaczonych na mapie niemiecką flagą w czerwonym okręgu.
· Dodatkowy punkt zwycięstwa oznaczony jest na mapie pomarańczowym okręgiem.

Dodatkowe informacje:
· Strona niemiecka posiada umocnienia oznaczone na mapie żółtym okręgiem w postaci dwóch gniazd worków z piaskiem (traktowanych jak opcja Dug-In)
· Gracz niemiecki posiada do wykorzystania 60pkt na umocnienia w postaci pół minowych (tylko). Od decyzji Gracza zależy jaki będzie to rodzaj pola i gdzie zostanie umieszczone.
· Jednostki Gracza niemieckiego mogą zostać wystawione na mapie wykorzystując opcjonalną zasadę z podręcznika BKC Dig-In.
· Jednostki Sniper niemieckiego Gracza mogą zostać wystawione gdziekolwiek na planszy.
· Dla jednostek Sniper należy użyć zasad dla snajperów z podręcznika zasad systemu ColdWar Comander.

Poniższe zasady pochodzą z forum BKC & CWC
(Snipers are small units of one or two men. They may not be issued orders during the command phase, but may carry out an action during the initiative phase. Snipers have the following rules in the game:

1. deployed during the initiative phase when using mobile deployment
2. may use flank deployment, but there is no need to make a command roll when doing so
3. they have an unlimited initiative distance
4. may target any unit within range and LOS, even a command unit, and always count the target as in the open
5. do not cause hits when they fire at a unit, but do cause suppression and fall-back as normal
6. may use opportunity fire
7. may only be fired at by troops who are within 20cm, but are knocked-out when contacted by an enemy unit
8. always count as being in full cover
9. may not be used to support an assault, or as a target for artillery or air strikes )

Zasady i specyfikacja dla Jednostki Snajpera:
Move: 30
Attacks: 1/50*
Hits: 1
Save: -

MAPA TERENU



Brak komentarzy: