Witam. Dzisiaj kolejna, ostatnia część kampanii w Normandii Krzyczących Orłów jaką przygotowałem, gdzie głównym bohaterem jest 327 Pułk Szybowcowy. Kolejny scenariusz z tym pułkiem, będzie miał miejsce już w Holandii, podczas operacji Market-Garden.
Poniższy scenariusz można rozegrać przy pomocy zasad BKC, ale myślę, że każdy system drugowojenny będzie nadawał się do rozegrania tego modułu po niewielkich modyfikacjach. Dla zainteresowanych zamieszczam również wersję pdf tego scenariusza.
Życzę przyjemnego czytania i gry.
WERSJA PDF SCENARIUSZA
Under Their Noses
327 Pułk Szybowcowy
Niedaleko Carentan
10 czerwiec, 1944
„Słuchajcie, nie mam czasu żeby powtarzać Wam to jeszcze raz!
Mam dużo rzeczy na głowie, więc skupcie się na tym co Wam powiem. Zbliżamy się do przejścia przez kanał. Nie jest to nic wyszukanego, więc nie spodziewajcie się mostu Golden Gate, ani nic z tych rzeczy. Jest to zwykła kładka, żeby suchą stopą przejść nad wodą. Jesteśmy jakąś milę od niej i kiedy do niej dotrzemy, musimy jak najszybciej znaleźć się na drugim brzegu I przygotować tam punkt oporu w drodze do Carentan.
Musimy utrzymać się za wszelką cenę. Nie dbam ile w to włożycie siły i energii. Po prostu macie utrzymać swoją pozycję! Nasz batalion powinien być niedaleko za nami.
Jak na razie Niemcy trzymają nas w szachu. Już straciliśmy wystarczającą ilość ludzi, a dalsze posuwanie się na przód bez osłony i wsparcia reszty naszych sił było by zwykłym samobójstwem.
Odmaszerować.”
US Army:
Battalion:
CO (CV10)
1 x Engineer Unit (Combat Engineers)
1 x Support Unit* (Bazooka Team)
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Sniper)
Reconninassance:
1 x Recce Unit (Infantry)
Infantry Company A:
HQ (CV9)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Mortar)
Infantry Company B:
HQ (CV9)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
* - Bazooka Team (Attacks: 1/30* przeciwko piechocie; Attacks: 5/10 przeciwko pojazdom)
Germany:
CO (CV9)
1 x Recce Unit (Motorcycles) (3rd turn)
1x Support Unit (AA, Sdkfz 10/4) (4th turn)
1 x Support Unit (Vichy Sniper) (7th turn)
1 x Infantry Unit (Vichy Infantry) (7th turn)
Infantry Company 1 (5th turn):
HQ (CV8)
4 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Recce Unit (Sdkfz 231)
Infantry Company 2 (6th turn):
HQ (CV8)
3 x Infantry Unit
1 x Support Unit (MG)
1 x Support Unit (Heavy Mortar)
Punkty Zwycięstwa:
· Gracz kontrolujący stronę amerykańską zająć lokacje zaznaczone na mapie niemiecką flagą, tzn. jednostka Gracza musi znajdować się w odległości przynajmniej 3cm od danego punktu, oraz odeprzeć niemieckie wojska (zbreakować).
· Gracz kontrolujący stronę niemiecką musi utrzymać lokacje zaznaczone na mapie niemiecką flagą, tzn. jednostka Gracza musi znajdować się w odległości przynajmniej 3cm od danego punktu, oraz odeprzeć amerykańskie wojska (zbreakować)
Dodatkowe informacje:
· Dla jednostek Sniper należy użyć zasad dla snajperów z podręcznika zasad systemu ColdWar Comander.
Poniższe zasady pochodzą z forum BKC & CWC
(Snipers are small units of one or two men. They may not be issued orders during the command phase, but may carry out an action during the initiative phase. Snipers have the following rules in the game:
1. deployed during the initiative phase when using mobile deployment
2. may use flank deployment, but there is no need to make a command roll when doing so
3. they have an unlimited initiative distance
4. may target any unit within range and LOS, even a command unit, and always count the target as in the open
5. do not cause hits when they fire at a unit, but do cause suppression and fall-back as normal
6. may use opportunity fire
7. may only be fired at by troops who are within 20cm, but are knocked-out when contacted by an enemy unit
8. always count as being in full cover
9. may not be used to support an assault, or as a target for artillery or air strikes )
Zasady i specyfikacja dla Jednostki Snajpera:
Move: 30
Attacks: 1/50*
Hits: 1
Save: -
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz