czwartek, 4 czerwca 2009

Irackie Siły Zbrojne - Zatoka Perska



Witam.
Jakaś ta pogoda taka nijaka się zrobiła, i nic mi się ostatnio nie chce, ale że wypadało by coś stworzyć to dzisiaj rozpoczynam nowy projekt pod postacią Irackich Sił Zbrojnych. Projekt tym razem obejmuje mikroskalę - 2mm - i będzie przeznaczony docelowo do systemu ColdWar Commander, a teoretycznie do każdego innego współczesnego, dopuszczającego skalę 1:600 i kompanijno-dywizyjny podział. Jak w tytule armia przeznaczona do rozgrywania scenariuszy z walk w Zatoce Perskiej.

W skład nowo powstających sił wchodzi sprzęt radziecki (a jakże by inaczej :) ) w postaci:
TRANSPORT: BMP-1, BMP-2, UAZ, BTR-50, BTR-60, BTR-152, BRDM-1
CZOŁGI: T-55 AM, T-62, T-72, PT-76
ARTYLERIA: 122mm, BM-21
SUPPORT: BRDM Sagger, ZSU-23-4 Szyłka
LATAJĄCE: Mi-24 Hind, Mi-8

Piechota jak na razie przedstawia się następująco:
PIECHOTA: 2 kompanie
SUPPORT: Moździerze, RPG-7, ATGW Sagger, ATGW Milan, Recoiles Rifle

Na chwilę obecną dorobić muszę KM'y do piechoty oraz artylerię 152mm, których nie wiedzieć czemu nie zrobiłem wcześniej, oraz kilka standów dowódczych, ponieważ na chwilę obecną 4szt nie pokrywają zapotrzebowania (CO, HQ, FAO, FAC). Kolejna kompania piechoty, również będzie mile widziana, jako że 2 kompanie to troszkę mało.

We wczesnej fazie jest też armia amerykańska przy której zrobione mam dopiero podstawki z pojazdami. Dorobić muszę jeszcze 3 kompanie piechoty, niestety brak figurek w sklepie skutecznie mi to uniemożliwia. Armia również przeznaczona do walk w Zatoce Perskiej.



Na razie to tyle.

Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: