wtorek, 21 października 2008

Deutsche Afrika Korps cz. II



Siemka. Dzisiaj kolejne fotki mojego DAK. Doszło kilkanaście pojazdów m.in.: Stug III, Pzkpfw III i IV długolufowe i Pzkpfw VI Tiger w dwóch malowaniach. Dwa jasne Tygrysy są w malowaniu 504 sPzAbt, a 3 ciemniejsze w malowaniu 501 sPzAbt. Oba malowania wykorzystywane były podczas walk w Tunezji. Niestety przyznam się bez bicia, że ciemniejsze malowanie wyszło za bardzo brązowe (pewnie wina washa - za dużo... ), powinno być tylko ciut bardziej brązowe od malowania pustynnego. Na przyszłość będę już wiedział jak malować i nauka na pewno nie pójdzie w las. Teraz do mojego DAK została mi jeszcze piechota i motocykle. Niestety będa musiały trochę raczej poczekać ponieważ pomimo tego, że mam co malować w 1:600 to skupiam się teraz wolnym czasie na czymś innym chociaż też związanym z wargamingiem , a naprawdę w wolnym czasie maluję figurki 15mm do systemu Ambush Alley (recenzja wcześniej). Aktualnie powoli kończę malować zestaw Street Punks, a w kolejce juz czekają Gunmens i oddział SWAT Tak więc robić mam co. Nie przedłużając dalej, oto fotki DAK:




Pozdrawiam
Thomas

2 komentarze:

Jarek pisze...

Ładnie i czysto, ale ja bym jeszcze krawędzie podstawek pociągnął jakimś brązem np.

Thomas pisze...

Nad tymi krawędziami właśnie się zastanawiam czy zostawić białe, pomalować na czarno, a dzisiaj myślałem o krawędzi w kolorze podstawki :) Ciężka sprawa ;) Zrobię chyba jednak na czarno.

pozdro
T