środa, 1 października 2008

Kampania - Front Wschodni - Operacja Tajfun

Siemanko.
Zakupiłem swego czasu zasady wargamingowe I, Ain't Been Shoot Mum!, do których napisane zostały całkiem ciekawe scenariusze. Jako, że nabyłem je również postanowiłem przenieść je na zasady BKC i/lub innego systemu wargamingowego, gdzie 1 podstawka = 1 pojazd/1 oddział. Przeglądałem kampanię, której akcja dzieje sie na froncie wschodnim, a że akurat jestem na etapie kompletowania figurek z frontu wschodniego pomyślałem, że nie będzie głupim pomysłem przeniesienie kampanii na wspomniane przeze mnie zasady. Postaram się jak najszybciej przekonwertować scenariusze z zasad IABSM na BKC. Przy każdym scenariuszy będą podane zasady specjalne jeśli będą określone w scenariuszu. Problem może jednak wystąpić przy dwóch modułach rozgyrwających się w terenie zabudowanym (BUA - Build Up Areas), jako że skala kompanijna znacznie różni się od skirmishowej, a właśnie taka jest gra IABSM. Na razie jednak nie mam zamiaru martwić się tym, i będę kombinował kiedy przyjdzie na to pora. To chyba wszystko. Standardowo jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania i/lub sugestie to proszę o komentarze. Postaram się jak najszybciej dodać pierwszy ze scenariuszy, a resztę jak tylko przetłumaczę je na ojczysty język ;o)


Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: