poniedziałek, 6 października 2008

Moje 15mm

Siemanko.
Dzisiaj fotki pierwszych moich figurek w skali 15mm/1:100. Figurka na nakrętkowym piedestale to Niemiec ze Skytrexu; a następne dwie figurki to street punki z Rebelminis. Figurki drugowojenne będę malował raczej wolniej, jako że nie mam jeszcze do końca wybranego systemu, a musi to być system czysto skirmishowy ponieważ nie mam zamiaru przesuwać po stole 60+ figur. Wystarczy mi max. 20, więc na razie poszukiwania takiego systemu trwają. Co do punków to maluję ich do wykorzystania w systemie Ambush Alley, do którego recenzję napisałem trochę wcześniej. Co prawda AA to system raczej wojenny (Irak/Afganistan, itd), ale że nadaje się też do walk w mieście, i że posiadam również oddziały SWAT do malowania, dlatego punki ida na pierwszy ogień :)



Pozdro
Thomas

1 komentarz:

Yori pisze...

Niw wiedziałem że punki skali 15 mm w ogóle istnieją i do tego, że są do tego tacy miodni. Będziemy z uwagą śledzić Twoje postępy młody Skywalkerze :)