niedziela, 11 października 2009

Ambush Alley 3mm/1:600



Witam.

Dzisiaj krótko, ale treściwie. Ponieważ cierpię jak na razie na niedobór figurek 15mm potrzebnych mi do systemu Ambush Alley, od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie zrobienie figurek do tego systemu właśnie w skali 1:600. Większość pojazdów wojskowych jest gotowych, zresztą w AA wykorzystuje się głównie piechotę. Brak mi tylko pojazdów cywilnych typu Toyota Technicals, ale może postaram się na to jakoś zaradzić. W planach mam również pomysł na AA w skali 6mm, ale sęk w tym, że figurki są znacznie droższe i jest ich znacznie mniej, ale są większe i lepiej wykonane. I tak źle i tak niedobrze...
Na razie jednak skupię się na skali 1:600 i w naprawę wolnych chwilach będę sobie malował poszczególne elementy potrzebne do gry. Budynki mam już w zasadzie gotowe, pojazdy w ilości kilku sztuk to moment z malowaniem. Problemem może być tylko piechota, ale myślę, że i z tym dam radę. Specjalnie na tą okazję wybrałem różne wersje piechoty z oferty O8 i tak np niemieccy spadochroniarze będą robić za oddziały Rangerów z racji charakterystycznych hełmów. Piechota brytyjska będzie prawdopodobnie robić za Mudżahedinów - charakterystyczne hełmy brytyjskie podobne są nieco do afgańskich turbanów :) Radziecka piechota, izraelska lub włoska będzie robić za amerykańskie oddziały. Oczywiście wszystko będzie zrobione w kilku wariantach - 1, 2, 3, 4 i może 5 figurkach - tak aby odwzorować straty lub rozłączenie się oddziału na grupy. Bronie wsparcia są w zasadzie gotowe - Javeliny, RPG7, KMy, moździerze, Milany, Spandrelle czy Stingery są dostępne. Oczywiście wszystko będzie bez podstawek, takich jakie stosuję obecnie. Prawdziwe, czyste mikro :)
Na razie jestem nastawiony pozytywnie. Jeśli coś by z tego wyszło to całość będzie świetnym przenośnym zestawem do gry. Jeśli nic z tego nie wyjdzie, spróbuję wykonać zestaw w skali 6mm. Widziałem już kilka takich prac na forum AA i muszę przyznać, że przedstawia się to w całkiem pozytywnym świetle. Tylko te modele takie drogie... :/
Nic to. Poczekamy, porobimy, zobaczymy.



Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Thomas

Brak komentarzy: