sobota, 24 października 2009

Uzupełnienia cz.2



Cześć.
Dzisiaj kolejne podstawki z uzupełnieniami stanów osobowych :) Po przejrzeniu armii US i Iraku zdecydowałem się powiększyć obie armie o kolejną kompanię piechoty z pełnym wsparciem, tzn. dorobiłem karabiny maszynowe, wyrzutnie p.panc, podstawki piechoty po upgrade'ie, RR, oraz wsparcie moździerzowe w postaci dwóch rożnych moździerzy (średni i ciężki). Tym samym przede mną zakupy jako, że ubyło sporo piechoty z moich zasobów :) Z nowości na Wietnam zrobiłem podstawki z 12x M48 Patton i 1x M107. Dodatkowo kolejne 4x M107 dla wojsk zimnowojennych i dla wojsk US na Irak. Co prawda M107 były wycofywane na dużo wcześniej zanim zaczęła się pierwsza inwazja, ale z racji dość sporej ilości samych figurek dział i sporych limitów w listach armii do CWC postanowiłem, że dwie sztuki znajdą się na wyposażeniu i tak :) Oczywiście podstawki z piechotą trzeba będzie pokryć najpierw pastą, a następnie spray'em.
Z rzeczy ukończonych dzisiaj zaliczam 3x HMMWV z TOW i 3x LAV-25 AT. Mało, ale jestem zmęczony i nie dałem rady pomalować więcej. Z LAV'ów zostały mi jeszcze wersja AA i z moździerzem oraz standy dowódcze.
Poza tym rozglądam się za scenariuszami zimnowojennymi. Jeśli znacie jakieś strony www z takowymi to dajcie linki w komentarzach. Od razu mówię, że scenariusze ze strony GHQ do MircoArmoura już mam i nawet kilka jest całkiem możliwych do rozegrania. Mimo wszystko szukam więcej :)
Na dzisiaj to tyle.

Pozdro
Thomas

Brak komentarzy: