sobota, 17 października 2009

Pierwsze(kolejne) budynki 3mm



Siemka.

Wczoraj i dzisiaj wieczorem mierzyłem, ciąłem i kleiłem pierwsze domki z projektu Irackiej zabudowy 2ed. Oczywiście domki będzie można wykorzystać także podczas innych gier, niekoniecznie tylko w Iraku:) We wstępie od razu uprzedzam - jeśli ktoś zamierza samemu tworzyć domki, niech każdy z nich wycina z dokładnością, a przede wszystkim rozrysowuje w jednym ciągu! Z moich 24 domków, które rozrysowałem na kawałku płytki na razie skleiłem tylko 15szt, z czego 4 były na nowo rozrysowane. Niestety albo wycinanie, albo rozrysowywanie były niedokładne i częściowo jedne ściany są mniejsze od drugich. Na szczęście kilka budynków zostało uratowanych i te przyznam się potraktowałem z należytym szacunkiem. Wyszedłem z założenia, że jeśli już coś robić to robić to dokładnie. Domki, które zostały sklejone przetarłem grubym i drobnym papierem ściernym wyrównując wszystkie krawędzie. Teraz przyznam, że wyglądają całkiem porządnie i warto było poświęcic dodatkowy czas na szorowanie papierem :D Oto one:


(Pamiętaj: kliknij na obrazku, aby go powiększyć)

Budynki oznaczone czerwona strzałką są zdejmowalne. Można je postawić jako osobne, dodatkowe budynki. Domki oznaczone niebieską strzałką będą miały jeszcze blanki, które będą zasłaniały domki stojące na dachu (te oznaczone czerwoną strzałką), tak, że nie będzie widać, że to osobne budynki. W razie czego blanki będą służyły za dodatkową osłonę ewentualnych oddziałów przebywających na dachu budynku. Domki oznaczone zieloną strzałką to budynki świątynne - meczet, wieża i kolejny budynek świątynny. Oczywiście całość to wciąż WIP więc należy brać na to poprawkę. Domki nie mają jeszcze dachów, budynki świątynne będą miały jeszcze wzmocnienia. Do tego dojdą mury. Myślę też nad jakąś fontanną, tudzież gigantycznym pomnikiem. Figurka 15mm lub 20mm powinna być odpowiednia :)

Przyznam się, że korciły mnie te budyneczki i dlatego je wymajsterkowałem przed skończeniem włochów. Ci potrzebują jedynie pomalowania hełmów, butów i dodatków w postaci plecaków itp. Ogólnie pomalowani są w żółte barwy mundurów w przeciwieństwie do obsługi dział i jednostek dowódczych, gdzie mundury są dwukolorowe.

Na dzisiaj to tyle. Sugestie, komentarze i krytyka mile widziane.

pozdro
Thomas

1 komentarz:

Jarek pisze...

Bob Budowniczy :)
Jeszcze kilka domków i bitwę o Bagdad zagrasz :) Bardzo fajnie ci to wychodzi.
A o jakimś pałacu Saddama myślałeś?