wtorek, 13 października 2009

Nowy projekt i kilka newsów



Witam.

Dzisiaj kolejny projekt i fotki tego to co mam do zrobienia. Na pierwszy ogień idzie nowy projekt.



Projekt irackiej zabudowy - 2ed. :) Połaziłem trochę po necie, pooglądałem parę zdjęć, a że projekt AA 3mm też ma korzystać z tych budynków, postanowiłem sklecić parę kolejnych domków. No może nie kilka, bo na jak na razie wyszło mi ich 24szt do zrobienia. Wstępne projekty możecie zobaczyć na zdjęciu. Może na to nie wygląda, ale z tych numerków mają właśnie powstać 24 domki :)



(Pamiętaj: kliknij na zdjęcie, żeby je powiększyć)

Kolejne zdjęcie pokazuje co ostatnio zakupiłem i zamierzam zrobić. Znaczna większość do armii US, tylko jeden pojazd do ZSRR.


(Pamiętaj: kliknij na zdjęcie, żeby je powiększyć)

Na Wietnam szykuję ze zdjęcia łódki, śmigłowce, LVTP-7, Sheridany i Intrudery. Reszta do armii zimnowojennych. BRDM 3 Spandrel zasili armię Iracką. Jak więc widać mam co robić :) Żeby nie było, że wymyślam nowe projekty i nic z nimi nie robię, oto priorytety wszystkich 4 ostatnio zaczętych:

1. Bersagliei
2. Iracka zabudowa
3. AA 3mm
4. Wietnam

W takiej właśnie kolejności będę starał się uzupełniać swoją kolekcję. Myślę, że włosi zostaną skończeni dość szybko ponieważ do pomalowania mam tylko kompanię piechoty - 9 podstawek - więc praca powinna zostać skończona nawet już dziś.

Na dzisiaj to tyle.
Pozdrawiam
Thomas


Brak komentarzy: