czwartek, 8 października 2009

Nowe projekty



Witam.

Dzisiaj mały update tego co robię i robić będę. Na początek dwa nowe projekty, z których jeden jest już w fazie zaawansowanej, a drugi dopiero w powijakach. Pierwszy z nich to Włosi z WW2 na pustynię, drugi to armia US na Wietnam.



Włosi są w fazie zaawansowanej. W zasadzie do wykończenia pozostała mi piechota. Nie ma w tym nic dziwnego, jako że miałem zamiar pomalować Włochów na Pola Chwały, ale po przemyśleniu sprawy nie zabrałem ich ze sobą z dwóch powodów. Pierwszy to właśnie fakt, że nie miałem i nie mam ukończonej piechoty. Drugi powód jest taki, że i tak nie zagrałbym nimi (jak i DAK i 8 Armią) więc nie było sensu ich brać. Teraz na spokojnie maluję piechotę i podstawki z dowództwem uzupełniając na bieżąco braki. Fotki gotowej armii zapodam po skończeniu malowania.



Drugi projekt to projekt armii Stanów Zjednoczonych na wojnę w Wietnamie. Na dzień dzisiejszy jest mocno w powijakach jeśli chodzi o zasób figurek i priorytet malowania. Rozmawiałem jednak z Marcinem z O8 na Polach Chwały na temat Wietnamu i przyznam, że napaliłem się na ten okres. Dodatkowo mają ukazać się zasady poświęcone starciom w Wietnamie autora zasad FNG (Two Hours Games) co tylko zaostrzyło mój apetyt. Jak na razie zaopatrzyłem się w 4 rodzaje śmigłowców dostępnych w bogatej ofercie O8, oraz łodzie patrolowe, a jeszcze jedne śmigłowce mam z wcześniejszych zakupów. Na dzień dzisiejszy są to 3 rodzaje Huey'ów, Super Cobra i Cayuse (Bird Dog). Na razie testowo pomalowałem 1 łódź, a śmigłowce są pokryte podkładem i przygotowane do opodstawkowania. Do kupienia są na pewno samoloty na okres walk w Wietnamie, piechota US i cała strona wietnamska. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy.

Na dzisiaj to tyle.
Pozdrawiam
Thomas

2 komentarze:

APJ pisze...

Wietnam to pewnie bedzie na zamiennikach ?

Thomas pisze...

Na jakich zamiennikach?